Koronás Tojás Védjegy

A Koronás Tojás védjegyet a Baromfi Terméktanács 2004-ben azzal a céllal vezette be, hogy ezzel az egyszerű szimbólummal megismertesse a nagyközönséggel: ez a tojás garantáltan minőségi, biztonságos és magyar. Ebben segítettünk egy átgondolt közösségi stratégiával, ami keretében számos izgalmas aktivitásunk is akadt!

Az Aranytojást Tojó Tyúk

Digital

Social

A Koronás Tojással megvalósítottuk a népmese rajongók álmát: ebben a nyereményjátékunkban minden játékos a saját, egyedi arany tojást tojó tyúkját nevelgethette, aki az odaadó törődést egy arany tojással hálálta meg minden egyes nap. A tojás természetesen azonnali nyereményeket rejtett, illetve minden tyúk-gondozó a fődíj sorsolásán is részt vett.

Húsvéti Tojáskereső

Social

A Húsvéti készülődés idejére időzített aktivitásunk során stílszerűen mindig a piros tojást kellett megtalálniuk/felfedezniük a játékosainknak három izgalmas Facebook GIF-játékposzt során.

Koronás Tojás Túra

Digital

Social

Egy izgalmakkal teli, tojásgyűjtő futamra invitáltuk rajongóinkat a mágikus Koronás Tyúkólba. A feladat: az ólban folyamatosan felfelé ugrálva kell begyűjteni az értékes Koronás Tojásokat az extra pontokért, hogy a játékosok minél előkelőbb helyet csíphessenek meg a toplistán, egyúttal indulhassanak az értékes nyereményekért!

Ilyen munkát eddig még nem végeztünk, de érzékünk és ötleteink biztos lennének hozzá! Írj nekünk vagy nézd meg az összes munkánkat.