Nespresso

A Nespresso brand 2015-ben döntött úgy, hogy velünk szeretné online kommunikációs stratégiáját megvalósítani, aminek keretében egy összetartó közösséget, hatékony sales fókuszú hirdetési kampányokat és a különböző marketingcélokhoz igazodó weboldalakat és offline anyagokat készítünk töretlen lelkesedéssel.

Atelier microsite

Digital

Nespresso a nemzetközi Bocuse d’Or szakácsverseny kávépartnere, és Magyarországon is számos gasztronómiai rendezvény támogatója. A csúcsgasztronómia és a minőségi kávéélmények közös vonásai a tökéletes minőség és folyamatos megújulás, melyet mindenki megtapasztalhat a Nespresso Atelier rendezvényein.

Milano/Palermo microsite

Digital

A milánói elegancia és érzékiség, valamint az egzotikus és különleges palermói atmoszféra ihlette a Nespresso 2016 nyarán debütált limitált kiadású kávéőrleményeit, melyekhez sikerült méltóan izgalmas és interaktív microsite-ot készítenünk.

Blogger párbaj

Social

Fotó/Videó

A 2016-os és ‘17-es nyári időszak limitált kávéőrleményeit mutattuk be rendhagyó módon gasztrobloggerek és -influencerek bevonásával. A véleményvezéreknek lehetőségük volt egy, a saját stílusukban megálmodott kávékölteményt alkotni, amiket befotóztunk, majd szavazásra bocsájtottunk a Facebook közösségünk számára.

Közösségi média menedzsment

Social

A Nespresso brand 2015-ben döntött úgy, hogy velünk szeretné online kommunikációs stratégiáját megvalósítani, aminek keretében egy összetartó közösséget, hatékony sales fókuszú hirdetési kampányokat és a különböző marketingcélokhoz igazodó weboldalakat és offline anyagokat készítünk töretlen lelkesedéssel.

Testimonial microsite

Digital

A Nespresso születésnapja alkalmából nagyszabású kampányt készített, amiben ismert hazai személyiségek meséltek saját kávézási szokásaikról. A kampány részeként egy exkluzív weboldal, interjúk, videók, illetve hirdetési kampány is készült.

Ilyen munkát eddig még nem végeztünk, de érzékünk és ötleteink biztos lennének hozzá! Írj nekünk vagy nézd meg az összes munkánkat.